1. Η κληρονομιά της μάρκας μας
Το εμπορικό σήμα Sotheby's International Realty® αξιοποιεί την παγκόσμια αναγνώριση και το κύρος του ονόματος Sotheby's. Η Sotheby's, δημοπράτης από το 1744 με παράδοση στην εμπορία των πιο πολύτιμων αγαθών του κόσμου, είναι πλέον μια καινοτόμος παγκόσμια επιχείρηση τέχνης που εξυπηρετεί τους πιο απαιτητικούς πελάτες. Η Sotheby's International Realty επωφελείται από αυτή την παράδοση και την καινοτομία μέσω της συμμετοχής στο εμπορικό σήμα της Sotheby' s και της συνεργασίας μάρκετινγκ.
2. Ένα πραγματικά παγκόσμιο δίκτυο
Η Sotheby's International Realty διαθέτει ένα δίκτυο 23.000 ανεξάρτητων συνεργατών πωλήσεων σε 1.000 γραφεία σε 71 χώρες και περιοχές. Συνδυάζοντας την τοπική τεχνογνωσία με την παγκόσμια εμβέλεια, αυτό το δίκτυο παρέχει και διερευνά αποκλειστικές ευκαιρίες μάρκετινγκ, επιτυγχάνοντας να ικανοποιήσει ένα από τα πιο απαιτητικά και υψηλού κύρους ακροατήρια.
3. Μια εξαιρετική συνεργασία
Τα ακίνητα που εκπροσωπούνται από το δίκτυό μας μπορεί επίσης να εμφανίζονται στον ιστότοπο του οίκου δημοπρασιών Sotheby's, sothebys.com, στην υψηλού προφίλ πύλη ιδιωτών πελατών του και στα αποκλειστικά ενημερωτικά δελτία του. Το δημοφιλές μας ιστολόγιο Extraordinary Living Blog διαθέτει μερικά από τα πιο πολυδιαβασμένα περιεχόμενα που είναι διαθέσιμα σε όλο το sothebys.com. Στο επίκεντρο της συνεργασίας μεταξύ της μάρκας Sotheby's International Realty® και του οίκου δημοπρασιών Sotheby's βρίσκεται η λογοτεχνική συνεργασία Sotheby's Magazine | Art & Home. Η συμμαχία αυτή δημιουργεί αποκλειστικές ευκαιρίες για την προσέγγιση ενός υψηλού κύρους πελατολογίου.
4. Παγκόσμιες συνεργασίες μέσων ενημέρωσης
Δίνοντας έμφαση στην αποκλειστικότητα της μάρκας, η Sotheby's International Realty επιλέγει τα πιο ισχυρά μέσα ενημέρωσης για την προβολή εξαιρετικών ακινήτων.Οι New York Times, οι Financial Times, η Wall Street Journal, το Bloomberg, το Forbes, η James Edition είναι μόνο μερικοί από τους κολοσσούς των οποίων η διεθνής απήχηση επιτρέπει την επιτυχή σύνδεση αγοραστών και πωλητών σε παγκόσμια βάση.
5. Κυριαρχία στο διαδίκτυο
Το Sothebysrealty. com έχει περισσότερους επισκέπτες από οποιονδήποτε άλλο ιστότοπο πολυτελών ακινήτων, ενώ το 90% των αγοραστών κατοικιών αρχίζουν την αναζήτησή τους μέσω διαδικτύου. Το εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών διασφαλίζει ότι τα ακίνητα προβάλλονται παγκοσμίως, φτάνοντας τον εκπληκτικό αριθμό των 190.000.000 προβολών ανά ακίνητο σε όλους τους ιστότοπους των συνεργατών σε ετήσια βάση.
6. Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης
Το μάρκετινγκ στις μηχανές αναζήτησης μας δίνει την ευκαιρία να στοχεύσουμε σε έναν συγκεκριμένο και εξειδικευμένο καταναλωτή. Δεδομένου ότι πάνω από το 90% των αγοραστών κατοικιών αναζητούν σπίτια στο διαδίκτυο, είναι σημαντικό η παρουσία της μάρκας Sotheby's International Realty® να είναι εμφανής στις μηχανές αναζήτησης. Η στρατηγική μας για το μάρκετινγκ στις μηχανές αναζήτησης στοχεύει στους ενδιαφερόμενους για ακίνητα που έχουν ήδη επισκεφθεί το sothebysrealty.com μέσω της "επαναληπτικής προώθησης " - προβολή μιας διαφήμισης ειδικά στον χρήστη όταν επισκέπτεται χιλιάδες άλλους ιστότοπους.
7. Δημόσιες σχέσεις: Real Estate: Η φωνή των πολυτελών ακινήτων
Η ομάδα υποστήριξης των δημοσίων σχέσεων βοηθά στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και στην τοποθέτηση του παγκόσμιου δικτύου μας και του διάσημου εμπορικού μας σήματος ως η φωνή των πολυτελών ακινήτων. Ακίνητα που έχουν διεθνή σημασία, ιστορική σημασία ή μοναδικότητα μπορούν να υποβληθούν για εξέταση στα πολλά παγκόσμια μέσα ενημέρωσης με τα οποία διατηρούμε σχέσεις, αυξάνοντας την προβολή της μάρκας και την επισκεψιμότητα στο sothebysrealty.com.
8. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ζωτικής σημασίας εργαλείο σε αυτόν τον χώρο για τις μάρκες πολυτελείας, προκειμένου να παρέχουν το περιεχόμενό τους στους πιστούς οπαδούς τους, καθώς και για να προσελκύσουν νέες συνδέσεις. Οι αγοραστές με επιρροή και καλές διασυνδέσεις αρέσκονται στην άμεση επαφή με τις αγαπημένες τους μάρκες, βλέποντας μοναδικές φωτογραφίες, βίντεο και άρθρα με τη δυνατότητα να απαντούν και να μοιράζονται το περιεχόμενο με τους κύκλους τους. Δεν κάνουμε απλώς "αναρτήσεις" στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Καλλιεργούμε μια εξαιρετικά αφοσιωμένη ομάδα διαμορφωτών γνώμης με αποκλειστικό περιεχόμενο στο Facebook, το YouTube, το Twitter, το Instagram, το LinkedIn, το https://www.pinterest.com/GreeceSIR/ και το δικό μας Blog. Γνωρίζουμε ότι η προσέγγιση μάρκετινγκ κοινωνικού περιεχομένου που εφαρμόζουμε λειτουργεί, επειδή το Facebook είναι η κορυφαία πηγή αναφοράς της επισκεψιμότητας στο sothebysrealty.com.
9. Διανομή ακινήτων
Η στρατηγική τοποθέτηση και η μοναδική τοποθέτηση των καλύτερων χαρακτηριστικών του σπιτιού σας είναι ζωτικής σημασίας για την εξασφάλιση του κατάλληλου κοινού όχι μόνο για να δει το σπίτι σας σε απευθείας σύνδεση, αλλά και για να κάνει το επόμενο βήμα στην αναζήτηση σπιτιού. Το εμπορικό σήμα της Sotheby's International Realty® συνεργάζεται και διανέμει ακίνητα στις σημαντικότερες εταιρείες μέσων ενημέρωσης και σε ιστότοπους που ασχολούνται με ακίνητα στον κόσμο, προκειμένου να αυξήσει την προβολή και να οδηγήσει τους διαδικτυακούς καταναλωτές πίσω στο πλούσιο περιεχόμενο του sothebysrealty.com. Για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων αυτής της έκθεσης, η μάρκα παρέχει μια έκθεση ακινήτου που περιλαμβάνει στατιστικά στοιχεία προβολής και έρευνας για κάθε συνεργαζόμενο ιστότοπο, ώστε να απεικονίζεται αποτελεσματικά η δραστηριότητα που λαμβάνει ένα ακίνητο στο διαδίκτυο. Έτσι, οι ιδιοκτήτες ακινήτων μας ενημερώνονται για τις προσπάθειες μάρκετινγκ σε κάθε βήμα της διαδικασίας.
10. Ενημερωτικά φυλλάδια ακινήτων και σημαντικές πωλήσεις
Ένα σχέδιο για την επιτυχή προώθηση μιας κατοικίας περιλαμβάνει ένα συνδυασμό ισχυρών διαδραστικών και άμεσων ταχυδρομικών προσπαθειών για τη δημιουργία πρόσθετου ενδιαφέροντος των καταναλωτών τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Εκτός από μια τεράστια ψηφιακή εκστρατεία και εκστρατεία μέσων ενημέρωσης, διατίθεται μια σειρά επαγγελματικά σχεδιασμένων φυλλαδίων, καρτ ποστάλ και προτύπων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα οποία μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν. Το εμβληματικό μας περιοδικό/κατάλογος Art de Vivre | Exclusive διανέμεται κάθε χρόνο σε επιλεγμένους χώρους στη χώρα, στα γραφεία των συνεργατών μας σε όλο τον κόσμο, καθώς και στην premium λίστα των πελατών μας. Ένα ενημερωτικό δελτίο προωθεί σημαντικές πωλήσεις σε όλο το δίκτυο. Αυτό απεικονίζει έναν πρόσθετο τρόπο με τον οποίο η μάρκα Sotheby's International Realty® προωθεί τα ακίνητα που αντιπροσωπεύουμε στους πιο κατάλληλους αγοραστές σε όλο τον κόσμο.
11. Καινοτόμος Αριστεία
Η Sotheby's International Realty δεσμεύεται για την αριστεία, εξερευνώντας όλες τις τεχνολογίες αιχμής. Οι οθόνες υψηλής ευκρίνειας του eGALLERY, το σύστημα οθόνης αφής του SIR Touch Gallery, καθώς και η εφαρμογή πολυτελών ακινήτων για κινητά του SIR Mobile παρέχουν αποκλειστικά μέσα προβολής ξεχωριστών ακινήτων σε όλο τον κόσμο με τον πιο πρωτοποριακό τρόπο.
12. Apple TV
Το Apple TV βρίσκεται σε 24 εκατομμύρια σπίτια και με την καινοτόμο εφαρμογή Apple TV οι οικογένειες μπορούν να μοιραστούν την εμπειρία της ανακάλυψης των ακινήτων της μάρκας Sotheby's International Realty® από την άνεση του καναπέ τους ή της αίθουσας home cinema. Το Apple TV επιτρέπει στο εμπορικό σήμα Sotheby's International Realty να παρουσιάζει τα επιμελημένα βίντεο και τις φωτογραφίες μας υψηλής ευκρίνειας σε μια οθόνη μεγαλύτερη από ποτέ. Μοναδικό στην εφαρμογή μας, οι χρήστες μπορούν να εξερευνήσουν ακίνητα μέσω της οπτικής αναζήτησης lifestyle και να παρακολουθούν τα αγαπημένα τους ακίνητα και τις πρόσφατες αναζητήσεις τους. Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί για να βυθίσει πραγματικά τον καταναλωτή στην επωνυμία Sotheby's International Realty.
13. Επιτυχημένοι διαπραγματευτές
Βοηθάμε τόσο τον πωλητή όσο και τον αγοραστή να καταλήξουν σε συμφωνία. Πιστεύουμε ότι για να συμβεί αυτό η συμφωνία πρέπει να είναι δίκαιη και για τα δύο μέρη. Είμαστε πάντα ένας ανοιχτός δίαυλος σαφούς και ακριβούς επικοινωνίας μεταξύ των δύο μερών. Ο έμπειρος και σίγουρος χειρισμός μας στη φάση των διαπραγματεύσεων δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για την επίτευξη συμφωνίας.
14. Ικανοποιημένοι πελάτες
Οι πελάτες μας είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της μάρκας μας. Οι έμπειροι πράκτορές μας εξυπηρετούν πελάτες εδώ και χρόνια, οι οποίοι αποτελούν την πιο πολύτιμη πηγή συστάσεων.
15. Τοπική γνώση
Όλοι οι Συνεργάτες Πωλήσεων έχουν ισχυρό διεθνές ακαδημαϊκό και εργασιακό υπόβαθρο και έχουν ζήσει και εργαστεί στην Ελλάδα ένα μεγάλο μέρος της ζωής τους. Μιλούν και επικοινωνούν άριστα στα ελληνικά και καθώς είναι εξοικειωμένοι με την τοπική κουλτούρα είναι οι ιδανικοί συνομιλητές όταν οι ξένοι αγοραστές πρέπει να έχουν μια καλή κατανόηση της αγοράς ακινήτων.