Tοι σημερινοί αγοραστές αναζητούν σπίτια "με το κλειδί στο χέρι"- θέλουν να μετακομίσουν αμέσως χωρίς να χρειαστεί να κάνουν πολλές εργασίες. Οι αγοραστές με πολυάσχολο τρόπο ζωής πληρώνουν υψηλές τιμές για ακίνητα που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Η σκηνοθεσία μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ της πώλησης ή μη μιας αγγελίας, του χρόνου πώλησης και της τελικής τιμής πώλησης.
Οι πωλητές που πωλούν για οικονομικούς λόγους συχνά δυσκολεύονται να αποδεχτούν ότι θα πρέπει να επενδύσουν κάποια χρήματα για να προετοιμάσουν ένα σπίτι για πώληση, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα το πουλήσουν για λιγότερα χρήματα από αυτά που πλήρωσαν. Τα έξοδα "επιδιόρθωσης" μπορούν να αυξηθούν- ο αντιπρόσωπός σας μπορεί να σας βοηθήσει να θέσετε προτεραιότητες ώστε να μην σπαταλήσετε χρήματα. Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου τον στόχο σας, ο οποίος είναι να πουλήσετε το σπίτι σας σε μια δύσκολη αγορά.
Είναι κλισέ - έχετε μόνο μία ευκαιρία να κάνετε την πρώτη εντύπωση. Η ελκυστικότητα του πεζοδρομίου είναι το πιο σημαντικό μέρος της προβολής ενός ακινήτου. Καθαρίστε την κύρια πόρτα εισόδου, κουρέψτε το γρασίδι, τακτοποιήστε τον κήπο, βγάλτε όλα τα ζιζάνια και βάλτε μερικά φωτεινά λουλούδια καθώς πλησιάζετε στην είσοδο. Στη συνέχεια, προχωρήστε στο εσωτερικό.
Ο Lee Tokouzis, επικεφαλής των πωλήσεων στη Ρόδο και την Κρήτη, αφηγείται μια ιστορία σχετικά με μια πρόσφατη καταχώριση στη Ρόδο, ένα σπίτι στα Κολύμπια, μια περιζήτητη περιοχή, βγήκε στην αγορά προς πώληση "όπως είναι". Είχε κατοικηθεί για δεκαετίες χωρίς ιδιαίτερη αναβάθμιση. Αν και βρισκόταν σε μια επιθυμητή περιοχή, η καταχώριση ήταν κενή, σκοτεινή και έδειχνε κακή εικόνα. Οι πωλητές αρνήθηκαν να κάνουν οποιαδήποτε εργασία για να βελτιώσουν την ελκυστικότητά του.
Μετά από μήνες στην αγορά χωρίς σημαντικό ενδιαφέρον, οι πράκτορές τους με τις οδηγίες μας οι πωλητές έβγαλαν το σπίτι από την αγορά και έκαναν βελτιώσεις. Το σπίτι βάφτηκε από πάνω μέχρι κάτω φωτίζοντας όλο το εσωτερικό και προσλήφθηκε επαγγελματίας stager για να φέρει έπιπλα, έργα τέχνης, φυτά και αξεσουάρ. Η αγγελία βγήκε ξανά στην αγορά με νέα εμφάνιση και πουλήθηκε αμέσως.
Οι καταχωρίσεις που έχουν σκηνοθετηθεί από έναν καλό διακοσμητή προβάλλονται καλά και συχνά πωλούνται ταχύτερα- δεν χρειάζεται να ξοδέψετε πολλά για να φτιάξετε το σπίτι σας για να το προωθήσετε. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες σπιτιού έχουν πάρα πολλά προσωπικά αντικείμενα στο σπίτι τους από άποψη πώλησης. Η αποσυμφόρηση είναι κάτι που οι περισσότεροι πωλητές πρέπει να κάνουν- αυτό επιτρέπει στον δυνητικό αγοραστή να φανταστεί το περιβάλλον με τα δικά του υπάρχοντα - δίνοντας μια αίσθηση άνεσης.
Η αποσυμφόρηση μπορεί να δημιουργήσει δυσάρεστες συναισθηματικές αντιδράσεις- δεν είναι κακό να ξεκινήσετε τη διαδικασία αποδέσμευσης πριν από την προσθήκη μιας πινακίδας πώλησης!
Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσλάβετε κάποιον να σας βοηθήσει να ταξινομήσετε, να συσκευάσετε, να δωρίσετε και να ανακυκλώσετε αντικείμενα που δεν θέλετε πλέον. Ο κτηματομεσίτης σας θα πρέπει να είναι σε θέση να σας συστήσει κάποιον που μπορεί να σας βοηθήσει να καθαρίσετε το σπίτι σας από την ακαταστασία, αν είστε συγκλονισμένοι από το έργο.
Ο ατζέντης σας ή ο σκηνοθέτης μπορεί να σας ζητήσει να απομακρύνετε συλλογές έργων τέχνης, προσωπικές φωτογραφίες κ.λπ. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο για τους περισσότερους πωλητές επειδή, γι' αυτούς, είναι μέρος της συναισθηματικής έλξης του σπιτιού τους. Το σπίτι σας δεν θα μοιάζει με το δικό σας σπίτι αφού έχετε αφαιρέσει τα προσωπικά σας αντικείμενα και μετακινήσει ό,τι έχει απομείνει για να εμφανίσετε το σπίτι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Αυτό είναι το νόημα της διαδικασίας προετοιμασίας. Δεν θέλετε οι υποψήφιοι αγοραστές να εστιάζουν στην προσωπική σας περιουσία- θέλετε να εστιάζουν στο σπίτι. Λάβετε υπόψη σας ότι το πώς ζείτε στο σπίτι σας και το πώς πρέπει να φαίνεται όταν βγει στην αγορά δεν είναι το ίδιο.
Ορισμένοι πωλητές παραπονιούνται ότι το σπίτι τους φαίνεται πολύ αυστηρό χωρίς όλα τα υπάρχοντά τους. Ακόμα κι έτσι, σας βοηθά να αποστασιοποιηθείτε συναισθηματικά από το ακίνητο. Επίσης, η λιγότερη προσωπική περιουσία συνήθως δίνει στα σπίτια μια πιο ευρύχωρη αίσθηση. Όταν οι αγοραστές αναζητούν τα περισσότερα για τα χρήματά τους, το μεγαλύτερο είναι συνήθως καλύτερο.
Για να κλείσει η συμφωνία, μια καταχώριση πρέπει να είναι πεντακάθαρη και φιλόξενη. Φέρτε νέα φυτά για το σπίτι και τοποθετήστε τα σε στρατηγικά σημεία, όπως ορχιδέες στα μπάνια. Σε σκοτεινά σημεία που χρειάζονται μια πινελιά ζεστασιάς και χρώματος, χρησιμοποιήστε μπουκαμβίλιες!
Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με τη σκηνοθεσία του ακινήτου σας για πώληση, θα χαρούμε να σας συστήσουμε έναν επαγγελματία σκηνοθέτη, επικοινωνήστε μαζί μας για όλες τις λεπτομέρειες - [email protected]